Opowiadania - Questy i inne.

Jak wysyłać opowiadania?
 Nie zależnie od tego, czy opowiadanie jest do kogoś i nie obejmuje quest'a czy jest to opowiadanie eventowe, formularz nie ulega zmianom. Po prostu w zależności od treści piszesz w tytule np. Event, quest.
Formularz jest następujący:
Tytuł:
Treść:

Tak, to wszystko. Wysyłasz opowiadania na email lub howrse osób podanych poniżej:
Shadow: wksk.wataha@gmail.com  | Howrse: RikkaTakanashi

Info: Questy wypełniasz pisząc opowiadania na ich temat. Poniżej w punktach podane są informacje. Postaram się ci je nieco rozjaśnić. Np:
1. Rozmowa o granicy. - Piszesz quest na temat rozmowy zawierającej temat granic terenu.
    1.1 Rozmowa z alfą. - To znaczy, że piszesz to opowiadanie do alfy. Gdy odpisze, quest zostanie uznany jako wypełniony.
Weźmy coś jeszcze. Może dla skrzydlatych?
20. Powietrze. - Oznacza, że większość op. musi się opierać na powietrzu/locie.
  20.1 Nadajesz się? - Zadanie sobie pytania i rozmyślanie o tym czy na prawdę się do tego nadajemy.

  20.2 Główny sprawdzian skrzydeł. - To mówi samo za siebie. Piszesz opowiadanie o locie, rozmyślaniach czy się do tego nadajesz i treningu z nauczycielem.

Trochę jaśniej? Mam nadzieję. Jeśli masz pytania, napisz.

Tutaj, są dokładnie opisane zadania, które musisz wykonać by zdobyć przedmioty lub trochę zarobić.
 Questy oznaczone są kolorami: zielony - Quest dla szczeniaków i początkującychżółty - Quest dla wilków które wypełniły co najmniej 5 questówczerwony - Questy dla wilków z wysokim doświadczeniem, conajmiej 20 questów, niebieski - Questy grupowe oraz dla wilków z bardzo wysokim doświadczeniem 45 questów oraz umiejętnościami. Questy oznaczone kolorami o różnym odcieniu fioletu, nadają się tylko dla wilków latających. (im wyraźniejszy kolor tym quest jest trudniejszy)

1. Rozmowa o granicy.
    1.1 Rozmowa z alfą.

2. Wyprawa w górę.
    2.1 Uczestnicy.

3. Polowanie na nornice
   3.1 Nauka

4. Test
  4.1 Siła we wnętrzu.

5. Test główny
  5.1 Pora udowodnić.

6. Siła fizyczna.
  6.1 Wymagający nauczyciel.

7. Siła fizyczna.
  7.1 Osłabienie

8. Polowanie na młode.
  8.1 Wiosna

9. Wyczucie.
  9.1 Na ile twój instynkt jest przydatny?

10. Zaginione szczenię.
  10.1 Wykorzystaj instynkt.

11. Polowanie w powietrzu.
  11.1 Ile ich złapiesz?

12. Polowanie w rzece.
  12.1 Ile ich złapiesz?

13. Wytrzymałość.
  13.1 Jak długo wytrzymasz?

14. Instynkt
  14.1 Ważne wyzwanie.

15. Pierwsza walka!
  15.1 Przyjaciel.

16. Trening na status.
  16.1 Kim zostaniesz?

17. Umiejętności
  17.1 Ile się nauczyłeś?

18. Porażka. 
  18.1 Zdasz test?

19. Wymagający nauczyciel
  19.1 Zbliża się wojna.

20. Powietrze.
  20.1 Nadajesz się?
  20.2 Główny sprawdzian skrzydeł.


Reszta dojdzie później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz