9 lip 2016

Aktualizacja!

Data aktualizacji nie jest jeszcze określona.
Mam zaszczyt ogłosić, że blog zostanie zaktualizowany. Dodane zostaną nowe funkcje, a błędy poprawione.
Dodamy:
- Nowy szablon wykonany przez naszą administratorkę Tyks! Mogę obiecać, jest świetny!
- Poprawione zostaną nieścisłości między formularzem a elementami strony
- Zostaną dodane tereny
- Sklep będzie rozbudowany
- Wiele funkcji umilających rozgrywkę.
- Legendy i bóstwa oraz kalendarz świąt.

Teraz trochę mniej przyjemnie.
- Ograniczymy możliwość dodawania obrazków z internetu. Można będzie ich używać, jeśli ich autor wyrazi na to zgodę.
- Dodamy darmowy lineart wilka, który członkowie po podaniu kodu będą mogli pobrać, przed czym będą musieli napisać opowiadanie wstępne, które nie będzie publikowane.
- Obrazek wilka będzie można zamówić u mnie. Moje obrazki nie są jakimiś dziełami sztuki, ale zawsze nie łamiemy praw autorskich.

Mam nadzieje, że podobają się wam nowe funkcje które zostaną dodane. Możecie również zauważyć, że blog będzie jednym z bardziej wymagających.





- Pozdrawiam! - Administratorka WKSK.






^ Ten obrazek będzie mnie reprezentował.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz